Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag är så lättroad alltså

Publicerad 2009-11-23 20:59:44 i Tankar,

De senaste dagarna har det ju kommit ut lite roliga klipp med roliga människor.
Första klipper är då Ola som var med i ett inslag i Cirkus Möller som går på TV4. ROLIGT!
"Vill du ha lite bacon?"




Sen så idag har det då kommit ut en nya ICA-reklam. Och det är ju såhär dåva, att EMD har ju faktikst släppt en julskiva som endast säljs på ICA. Och säljer man bara skivan på ICA, så får man ju vara med i ICA-reklamen!
"Men Erik och Mattias,  ingen kommer endån tro att Dänny är jag...." ROLIGT!




HAHAHAHAHA, jag vet att jag är lättroad men erkänn att klippen är roliga?

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-11-23 22:49:02

haha jag älskar ICA reklamen xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela