Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

När Jönsson är i farten så

Publicerad 2009-11-27 23:15:59 i Allmänt,


Okej, nu har jag bloggat om det senaste.
Tänkte berätta lite snabbt om när det team ola blev firade i Lund också.
Efter en galen dag i skolan, och jag var i Lund vid 20 i 3. Kilade ner till Korthuset för att inse att min handledare inte var där så jag kilade tillbaka till centralen igen, såg en viss fyhr som bankade på fönstret vid BK så det blev sällskap där inne. Mötte upp Yoyyo på centralen, kila ner till stan, besöka donken, träffa Baloo (SOM BRÖT PÅ STOCKHOLMSKA!!!!!), fixa lite, gå tillbaka till stortorget, "Vi får ha öråd om saken", flumma, skratta! Möta Perniiiiiiii, och sen SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN så började det roliga.
HAHA, klockan var 5 och team Ola skulle upp på scen. Ett gäng lila pågar, blev tackade av kommunen med inbjudan till nästa års körfestival och rosor. Sen så blev det sång, skratt och och ett och annat leende. Men ja, jag gillar att le, så är det ju bara :D Om någon nu har missat det....
Det blev lite prat med kören efteråt och sen lite mys på donken och sen hem. SÅ!
Några frågor på det? HAHA!

Nej men ja, NU är det fredagkväll. Jag kan bocka av att ha skrivit klart mitt religionsarbete (FYRA dagar innan deadline, jag är fan stolt över mig själv!!), att ha bloggat om viktiga saker. Jag har en sak att göra, och det är att få tag i Emma. Imorgon är det först fika med Christina och Sara (Getineborna!) vid universitetet i Lund (på Emmas rast, hon skrivet tenta! ÖNSKA HENNE LYCKA TILL!!) och på kvällen ska jag, Jénny & Emma gå och se New Moon. Vilket faktikst innebär en heldag i Lund imorgon, med fina vänner (även om bästis saknas!) och sådär. På Söndag är det Saras UF-mässa i Helsingborg som gäller. Jag fick en sån fin inbjudan och givetvis kommer jag - det är ju Sara det handlar om. Min äldsta barndomsvän!! Så ja, jag har fullt upp i helgen. Undra när jag ska få vila? HEHE, det är ju visserligen bara tre veckor kvar till julavslutningen. Skönt! För vetnivetnivetni?!

JAG SKA TILL LINKÖPING ÖVER NYÅÅÅÅÅR!!

Bara så att Ni vet liksom. HEHE! :D

Nej men okej, nu ska jag publicera detta och nörda vidare lite här.
Hoppas att Ni kommer att få en kanonbra helg!

Love.
S.



Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-11-29 19:37:58

en?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela