Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Nattlig blogg om gårdagen

Publicerad 2009-11-14 00:47:08 i Skolan,

Godkväller!
Eller säger man godnatt egentligen? När man börjar ett blogginlägg mitt i natten?
Hmm....det får jag tänka på. HAHA! Jag är i alla fall hemkommen från Jessica nu, där det har varit tjejmiddag. Mysigt och roligt, verkligen. Tack tjejer! :)

Annars har min dag, gårdagen, varit fin. Skola, Melonicofestivalen (som avslutades med Baby goodbye och jag dog...) och sen så var det idrott. Vidare ner till Lund med Pernii för att insipirera Lundaborna att rösta på Ola och de flesta reaktionerna var positiva. "JUSTJA!!! JAG SKA RÖSTA!" - tanter som var påväg hem från jobbet liksom.
Skönast var ju dock mannen i kebabvagnen. HAHA, jag drog vääärsta historien om vad det är för fördel för Lund om Team Ola vinner, och han var på och så och sen när vi går vidare så hör vi han säga till sin kompis i vagnen; "Men jag känner ju denhäääär killeeen! Lätt att jag röstar!!!" HAHAHAHAHA, det var komiskt!

Hemma lite efter fem, och var dränkt som en katt. Fixa fixa och sen bar det av till Jessica. Som sagt; MYSIGT!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Skolan imorgon igen....öppet hus vettni!
Så skulle Ni känna för att se hur JAG har det på MIN skola så är det Nicolaiskolan som gäller. Studievägen 2, huvudentrén! Där står jag, i en fin "Min talang"-tröjja och hjälper små småttingar om vart de vill ta vägen med sina studier. Ohyes, välj HP säger jag


GODNATT!!!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-11-14 14:33:23

www.tamam.se

Föreningen Ola skänker sina pengar till.

Han är underbar!

just därför måste de vinna.

Ha en underbar kväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela