Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

"Nehe, men det var ingen som ville prata med mig där inte..! HAHA"

Publicerad 2009-11-27 22:53:05 i Special moments,

Okeeeeeeej, läser ni detta nu så tycker jag att ni ska scrolla ner till de två understa blogginläggen. Läst det understa först av dessa tre, sedan läs uppåt. Just do it liksom! :)










, nu hoppas jag att Ni gjort som jag uppmanat Er. Annars får ni skylla er själva, för Ni missar jävligt mycket roligheter. Okej, nu ska jag berätta om lite Team Ola på Nova Lund. Det blev avslöjjat på Lördagen av kören att Team Ola skulle ha spelning på Nova Lund på tisdagen (fattar Ni nu vad jag & Martina tittade sistaminutenbiljetter till?) och ja, i was there. Snackade ihop mig med Jénny, Emma, Perniii och Baloo, och så blev det bestämmt tider och sådär. Ett fjäskande för Pernilla om att få sluta tidigare i skolan och ett försenat tåg, så mötte jag Emma och Ellen på centralen. Söta Ellen som jag inte hade träffat på ja, jagvetintenär. Kärt återseende i alla fall. På centralen kom Adinisfinis också och sen så bussade vi ut till Nova. HAHA, trevlig bussresa i alla fall! Checka läget och typ..parkerade oss. Jag fixade mat (killen på donken är vääärsta fjäskaRn) och sen så ja satt vi där och pluggade lite, flummade lite, smsande med Jénny från Kenny, och lite så. Efter ett tag kom Pernii och Baloo och sedan Jénny också. Och Anna! :) Det blev flumm, fixfix och vid kvart i sex tog sig hela 21 man upp på kören. Ola och hans teaaaaaam! :D Det blev lite hejjarramsor, flumm, förklaring om vem som var vem "...det gick inte att missa...." , SÅNG och lite skratt. Efteråt fick kören skriva autografer, och så även Ola. Då det var KAOS. Det fanns 0 syre, ingen logik i någon kö men Ola såg lika glad ut för det. Jag agerade kameraman (varför skriver jag man om jag är tjej?), det blev häslningar, flin och skratt. Hälsning på en körmedlem och ja, det var lite roligt. "Men alltså.....var är resten av....kören? Och...Ola? HAHAHAHA!" Efter det blev det fika på donken, och så fick jag skjuts hem av Fru Wernberg! TACK!!!

Tack tjejer för en bra eftermiddag.
Tack Ola & hans team för att dom är så jävla sköna!
TACK!

   


(Bilderna är Emmas & Pernillas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela