Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Ojjdå, redan?

Publicerad 2009-11-16 21:28:28 i Vardagar,

Cha cha blogeeeeeeeeeen!

HAHA, jag har velat skriva det överallt idag, så nu blir det faktikst i just....bloggen!
Hur är det med mina söta läsare idag då? Själv är det fint. Lite trött kanske, men tja, det är sånt man får ta.
Har varit ledig från skolan idag, kompdag eftersom vi var på öppet hus i lördags. Goodie tänkte jag, då kan jag åka iväg och fixa skor. Min tanke var igår i alla fall att gå och lägga mig i någorlunda bra tid och ja, gå upp i bra tid. Hur gick det då? Bra? N-E-E-E-E-E-J! Jag gick och la mig vid två och vaknade runt....halv 1. BRA SOFIE!
Jag tog mig upp då i alla fall, duschade och tog två tåget till Lund. Eller tja, jag kom till Kävlinge innan jag fick ett samtal av Jenny som undrade om jag skulle med till Malmö. WHY NOT TÄNKTE JAG?! :D Och där hoppade jag av, och läste lite tidningar. Ehm, där var en lite rolig serie i City Lund/Malmö. HA HA HA, tur att jag är så jävla lättroad alltså 8) PRECIS MIN HUMOR! Men ja, vid halv 3 brummade Jenny in på stationen och vi körde ner mot Malmö stad. Trevligt värre, då det blev shopping på Panduro outleten, och även shopping till lilla mig, nämnligen ett par stövlar. Gilla! *klick*  Kom hem väldigt trött då det blev käk, och sen så har jag suttit och kollat upp lite roligheter på datorn, hoho! Jag fastande på någons blogg och hittade ett klipp med en lugn version av Olas feelgood, eller som jag då kallar den, Feelgood á la Båstad. Waah, jag hade glömt hur bra den versionen är!
Så nu sitter jag och drogar den, samtidigt som jag pratar med Marre om kärlek och säger balle på att Martinas msn har damp. Sånt gillar vi inte vettni! HAHA, och balle syftar jag på rumpa och inget annat (jag vet ju inte om det bara är skåningar som läser min blogg. För balle på skånska = rumpa!)

Imorgon är det skola igen som gäller. Vi får antagligen veta vårt religionsprov, och ja, bara jag får G är jag faktikst jävligt nöjd. Med tanke på att jag skrev detdär provet i 39 graders feber och ont i hela kroppen!

Men okej, nu ska jag publicera dethära, sen så ska jag nörda vidare!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-11-17 12:29:32

Sofie! Du får inte skriva balle....

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-19 12:33:09

Oh yes brumelibrum i Kävlinge ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela