Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Tänkte bara meddela världen

Publicerad 2009-11-11 16:11:28 i Vardagar,

..att jag mår bra nu.
Lite extra sömn (jag som sov hela dagen igår...) och prat med bästa vän på msn - DET LÖSER ALLT!!
Så är det bara. Och ehm....vår konversation blev lite flummig. EXTREMT flummig faktikst. Men så kan det bli ibland. Nu sitter jag i alla fall och pular med en ny design till bloggen. Eller ja, ny header i alla fall. Det är ju trottsallt höst och hösten är lite mörkare än blå. Satsar på min favoritfärg denna gången. Vilket är?
Maha, 5 poäng till Er som kan. HAHA!



....jag sa ju att jag var på flummigt humööör!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-11-11 16:37:21

Jag är så glad att du mår bättre!!! (L)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, men hans msn är faktiskt såååååå!!!!

Duvet att pula betyder en heeeeeeeeeelt annan sak i andra delar av Sverige va?! 8)

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-11-11 19:44:07

Sv: Jaa visst äre ! I fucking hate it, haha men det är sant. Men jag hoppas du har rätt ! :)



Hm din favofärg .. undra om jag hört det ? men okej jag gissar på lila bara för att ;) hehe :D

Postat av: Christina

Publicerad 2009-11-12 13:30:11

Det är därför jag älskar er så mycket.

Er flummighet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela