Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

..ännu en dag med sammanställningar!

Publicerad 2009-10-21 10:53:10 i Vardagar,

och att göra diagram till statistiken om det hela. Ganska så enformigt faktikst!
Men ja, jag ska inte klaga. Börajde 10 över 10 (EXTRA SOVMORGON!!!) och har två lektioner, sen så slutar jag halv 1. TJOHO, Jönsson gilla! Sen så sätter jag mig på ett tåg ner mot Malmö-stad för att gå på IKEA och se någon påg göra en riiiiiiktig popshow vid 7 ikväll. Tror han heter typ, Ola? Undra vem han är? Jag har hört från någon att han ska vara bra 8) Idag har Emma också sin IKEA-debut! :o Svimma inte nu läsare, men hon hade aldrig varit på IKEA. För mig är det ganska så väldigt o-troligt. Jag trodde att alla hade varit på IKEA. Men så fel hade jag! 8)
Well, jag är med när Emma tar första steget in på IKEA i alla fall. DET känns stort!!

Nej men nu ska jag gå ner till syster & ta en panodil. Har huvudvärk nu, och det vill jag bra gärna inte ha ikväll.
Hoppas att Ni söta har det bra, och att Vi kanske ses ikväll? Be there @ IKEA Svågertorp klockan 19:00! :D HAHA!


Love.
S.


Vet Ni vemhan är? :o HAHA!

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-10-21 13:58:12

en riiiiiiktig popshow

Jisses säger jag.



Ja det är verkligen på tiden för Emma.

Min svärmor konfirmerades med Ingvar Kamprad och är från samma by.

IKEA= Ingvar Kamprad Elmtaryd (stället) Agunared (Byn)

Postat av: Marta

Publicerad 2009-10-21 18:28:17

have a fun Sofie <3 :D

:***



huugs Marta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela