Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Viva la vida á la Lundakören

Publicerad 2009-10-02 21:51:58 i Vardagar,

Godkväller söta läsare!
Känner att det var...längesedan jag bloggade ordentligt. Så nu täntke jag göra det.
Förra helgen innebar chill och lite mindre chill. Väldigt chill lördag då jag gjorde i princip...ingenting.
På söndagen bar det av till Hyllinge för att gå på allsång på familia. HAHA, Anders, Anders & Robin!
Vilken Anders pratar jag om då? ANDERS FERNETTE SÅKLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Det var roligt, och hans nya singel är galet bra. I like it! :D Signeringen var flumm och ja, det var roligt helt enkelt. Sen så träffade jag Jossan för första gången också, roligt värre!! :D En aning stressigt när vi skulle åka hem (på varsetthåll, Emma & Jossan mot Åstorp & jag mot Helsingborg) men ja, det var väldigt roligt att ses i alla fall! :D Hela veckan i skolan har varit chill, men den har gått galet fort. Var hemma i Onsdags men ja, jag är frisk nu i alla fall. Hade prov idag också, i företagsekonomi. Skrev nog det bästa provet jag gjort i hela mitt liv. Sensation för det Jönsson! Inte en tvekan på ett enda svar! GILLA LÄGET ALLTSÅ! :D
Idag bar det också av till Kristianstad för att träffa Emma en snabbis, HAHA, jag har fått låna Twiilight av henne! :D Det blev en del flum om att jag brukar vara på zoo, och att det bara var Matte som fattades igår...och att Emma drömmer koko.En brunett till Danny? HA HA HA HA, säger jag! Men ja, min dag har i alla fall bestått av att åka väldigt mycke tåg. Först 1,5 timme till Kristianstad från helsingborg. Sen 1,5 timme hem från Kristianstad. Tjohooo, 3 timmars tåååg. HAHA, men ja, det var det värt, för jag träffade ju Emma. Och Jessica på tåget! TREVLIGT VÄRRE! :D Var hemma vid sju snåret, då det blev käk och sen så blev det Idol. Jag gillar det programmet alltså! :D Ola visade sig i rutan och gjorde reklam för både körslaget och sin egen kör. Jisses, över mina förväntningar där alltså. Inget illa menat mot Ola, he´s the best, men alltså....det var bra. Och imorgon är det ju som sagt premiär och då kör pågakören; VIVA LA VIIIIIDA!!!!!
Även om den ibland påminner mig lite om Johan Palm (HAHA!) så tror jag att Ola & hans kör kommer att göra den kanonbra imorgon. Det syntes på honom idag att han är taggad till max och att han verkligen längtar efter morgondagen. Även om nervositeten sannerligen finns där. Men det gör den vell hos alla? HAHA!
Nej men nu så ska jag publicera detta är det tänkt, och sen nörda vidare. Fem i halv 11 är det idol igen, och då får man se vem som blir årets 11 fredagsfinalister. Glöm inte det! Och glöm inte heller....att körslaget börjar ju imorgon. 20:00 på TV4 är det som gäller! :D :D



Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-10-02 23:15:40

Du är bäst!



Håret Ola!!

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-10-05 10:46:09

Anders är en riktig sötis!

Det var kul att träffa dig :) Vi får ta en ny dejt snart någon gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela