Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

We´re only watching the stars

Publicerad 2009-10-05 23:22:48 i Vardagar,

Watching the stars - Brolle
så jävla bra.

Nej men godkväller!
Här sitter jag och tänkte blogga lite. Kan vara uppe lite längre (detta är egentligen stört) för jag har sovmorgon imorgon. En timme hit eller dit gör faktikst sjukt mycket. Och imorgon är det chill dag i skolan, så det kommer nog att bli bra skulle jag tro. Men ja, vad har jag hittat på i helgen? Jajo, det var ju som sagt körslaget i lördags. Roligt värre och jag var fett pepp. Även om det var ganska så ensamt (jag förstår inte varför min bror inte ville titta på det med mig? HAHA!) så var det ganska så roligt också. Ingen åkte ut, och det är jag glad för. Men nästa vecka är det på riktigt, och då gäller det att rösta för den man tycker ska stanna. Don´t forget that!
Igår då så var det en ganska så upptagen dag. Gick upp tidigt (halv 10!!), åt frukost och sen nördade jag lite facebook. Det blev konstaterat att folk tycker jag ska flytta hemifrån så jag kan bjuda på bakis-mat! HAHA!
Sen tog jag tag i att städa och jag rensade min garderob. Tjoho, kul att det går mot mörkare tider och det jag äger är: linnen? Liksom, jag känner att min garderob är så bra. Men ja, det blev städat i alla fall och sen chill hela eftermiddagen. Vid fem snåret kom Cina, Mats, Martin, Hampus & Kajsa. Hampe & Kajsa sov här inatt, och jag och Martin hade en del att prata om igår. I like him, my cousin! :D

Skolan idag och det var chill. Fick VG på det där provet jag skrev om och ja jag är vell nöjd. Men varför 3 poäng ifrån MVG denna gången också? Well, det är bara bita i det sura äpplet, VG är ett bra betyg det också.

Nu tänkte jag krypa till sängs och imorgon är det skolan igen. Men nu är det inte långt kvar till höstlovet, ME LIKE!
Tallboda & bästa vän, HERE I COOOOME!!

Godnatt!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: marre

Publicerad 2009-10-06 09:46:08

hur många gånger röstade du nu på ola då? ;) :D

Postat av: Christina

Publicerad 2009-10-06 13:05:43

Grattis till VG och du Vg är så bra.

Linnen kan man ha på vintern med under.

Jag använder sommarkläder under på vintern.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela