Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Det är inte lätt när det är svårt

Publicerad 2009-09-05 15:48:30 i Vardagar,

Som rubriken lyder så stämmer det, verkligen!
Jag sitter just nu och skriver CV med allt vad det nu innebär. Och jisses vad svårt det är!
Att få med allt, vad som nu ska vara med, och att få det rätt skrivit. Det är svårt!
Och jag vet att jag har papper på det, för vi har gjort det i skolan. Tror Ni jag hittar papperna? Nej.
Tror Ni jag hittar det i min skolmejl? Nej. Åhh, det är inte lätt alltså. Men ja, nu ska jag inte klaga för mycket.
Idag har varit en bra dag. Var med mamma på centersyd en sväng innan och fick handlat lite. HAHA, eller okej, mamma fick handlat till bröllopet vi ska på nästa vecka. Jisses, min kusin gifter sig nästa vecka :') Hej böle-sofie!
Ikväll ska vi i alla fall hem till Sandra och Kenny och ha spelkväll i alla fall. Jag, Mamma, Pappa & så min moster och hennes sambo. Ska bli galet roligt. Därför kan jag inte se Sommarkrysset (där Ola ska vara med!) live, men jag lovar att spela in det. Borde nog gå ner och förhandla med pappa om det ja.....
Innan jag skriver vidare på mitt CV så tänkte jag publicera en riktig sköning-bild på Ola.
Det är liksom, tur att han är Han och bjuder på sig själv.
Jag fick mig i alla fall ett gott skratt när jag såg denna bilden;




Som sagt; Det är tur att han är Han liksom!


Vad ska Ni hitta på ikväll då?


Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela