Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Efter mycket om och men och sådär 1254885269 svordommar såå!

Publicerad 2009-09-11 23:28:10 i Vardagar,

så sitter jag nu här med färdigmålade nagalar, med fransk manikyr. Kanske inte världens bästa, men så pjåkigt blev det inte. Det är ju bröllop imorgon, och då kan man ju se fin ut tycker jag. HIHI! :D Tänkte kolla på Roast på Berns samtidigt, men tror Ni kanal5 ville som jag ville? -.- Alltid när man ska titta på deras program på webben, alltid -.- Så det blev att lyssna på lite favortilåt och sådära så! :D

Men nu så blir det att måla naglarna på fossingarna också, höhö, sen borde jag nog sova.
Men hur har Er dag varit?

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela