Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Fan Award 2009

Publicerad 2009-09-27 10:36:43 i Musik,

Detta värmer i hjärtat på mig! :')

Det är såhär att varje år så har det blivit så att det är FanAward på ola.cd (Olas hemsida då) i forumet, med fansen och sådära. Och awarden avslutades i Fredags och idag fick vi veta reslutatet! Jag blir så...glad! :')
Tack alla fina Ni som har röstat, jag blir verkligen helt...åhhhw!! T-A-C-K! :')








Jag vann i de kategorierna. T-A-C-K snälla söta Ni!
Men jag är fortfarande väldigt nyfiken, vilken kommentar Ni menar som jag har sagt?
Så ni som röstade dääär, VILKEN MENADE NI?! HAHAHAHA!

Ännu en gång; TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK!!!
Jag blir så glad. Tack!! :')

Och Grattis till alla andra vinnare, och Tack till Madde (& Alex, delvis!) som fixade detta!



Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-09-27 12:04:53

Jaa Bästaste Anders !! du anar inte hur mkt jag vill komma .. men jag insåg att det nog inte skulle funka så bra idag :( Du får ha de världsbäst iaf ! :D



& GRATTIS till kategorierna, det är du värd ! :D <3

Postat av: Leia

Publicerad 2009-09-27 12:29:39

Hej där!

Hur är det med dig? =)

Postat av: marre

Publicerad 2009-09-27 13:51:49

Aaaww gud vad roligt Sofie, Grattis! :) :D

Jag förstår att du blev framröstad i dessa "kategorier", du är så braaaa :*

Postat av: Christina

Publicerad 2009-09-28 21:57:11

Du är så värd dem och borde vunnit fler!

För mig är du bäst!

Postat av: Marta

Publicerad 2009-09-29 20:52:12

Congratulations!

You're amazing! :)

Huugs Marta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela