Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Idol 2009

Publicerad 2009-09-11 20:17:16 i Vardagar,

Nu är det paus i Idol och då tänkte jag slänga in ett blogginlägg. HÖHÖ!
Sitter för ovanlighetens skull här uppe och tittar på TVn. Jag kunde inte övertala mamma till Idol!
Dock fick vi lite problem, för jag visste inte om jag kunde se på 4:an utan boxerkortet. Men eftersom jag och Mamma är så smarta, så löste det sig. HAHA! Annars då, vad har hänt idag? Jo har har skrivit prov, vilket känndes bra. Och vi hade idrott i skolan idag också, och vi spelade fotboll. Seriöst, jag var fett duktig! :o
Här var det inget "wannabefotbollpåstortorgetimalmömedenkaffemuggnärmanköar"-spelande, utan jag tog passningarna skitbra och gjorde mål och allt. Jag är impad över mig själv alltså..! HAHA! Daniel också tydligen 8)
   Men ja, åter till rubriken. Idol 2009! Vad tycker Ni? Bra eller dåligt? Själv tycker jag att det är...okej. Inget såhär, woooow! HAHA! Men ja, nu börjar det snart så nu ska jag kila ut till TVn.

LOVE
S. 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-11 23:09:33

OFTA DU GJORDE MÅL OCH ALLT???? JAG BLIR STOLT FAAR! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela