Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag älskar värmen i halsen då drickan sipprar igenom

Publicerad 2009-09-16 22:14:18 i Allmänt,

Gud vad jag älskar det. Älskar älskar älskar!
För visst är det gott? TE!

Brutalt galet gott. Den söta smaken sipprandes ner i halsen, och smaken på tungan.
MM, såsom andra älskar sitt kaffe (vilket jag inte ritkigt kan förstå, men accepterar!) älskar jag mitt te.
Morgonens viktigaste: TE!
Hjälp för att hållas vaken; TE!
Drickanågotvarmtnärdetärkallt: TE!

Ni har inte missat att jag älskar Te va?

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-09-16 23:14:41

Vänta nu....... sa du att du gillade....

Kaffe?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 8)

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-09-17 19:12:25

Du sa det!! Jag håller bara såå med dig, älska te!! sen om man har ont i halsen som jag nu då, så är det underbart med nåt varmt !

heheh

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-18 17:47:58

Usch, ne te är inte gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela