Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

"Jag blev för het på gröten helt enkelt och glömde var vi skulle gå"

Publicerad 2009-09-17 22:58:59 i Vardagar,

Godkväll!
Här sitter jag och skriver. & trött som en idiot är jag också. Ska gå och sova snart.
Skolan idag då, friluftsdag. Vi gick 9 km varav 8,5 var uppförsbacke, TJOHO! Eller inte....
Vi fick motion i alla fall, och ja, Daniel råkade gå en omväg. HAHA, men som sagt; MOTIONEN!!
Var hemma vid 4, såg lite Gossip och sen så bar det av till Tågarp och Jenny. Vi käkade fondy och pratade mys, hon jag och Sara. Roligt! Och öhhhm, vi är koko. Och om Ni missat det så kan det vara sjukt tråkigt att diska 8)
Men ja, nu är det snart bedtime. Imorgon är det vanlig skoldag igen, dock hoppar jag över idrotten. Jag är ju som sagt förkyld, och jag behöver inte överanstränga mig då. Inte med tanke på att jag var med på friluftsdagen idag!
Daniel är säkert förstående, han brukar vara det. Hoppas att Ni söta läsare har haft en bra dag! GODNATT!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-09-18 16:43:49

När jag gick i nian så skulle vi springa en runda i en skog i stan.

Jag mina 2 kompisar hittade en genväg.

Så vi rusar iväg i starten gömmer oss sen rusar vi först i mål.

Vår idrottslärare kunde inte förstå vi som aldrig var med på gympan och alltid var sämst.

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-18 17:46:34

Synd jag inte kunde komma :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela