Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Mörka jeans och en vit fällande hund är en jättebra kombination

Publicerad 2009-09-26 16:48:26 i Allmänt,

Hejhopp alla söta läsare!
Lördag idag då ja. Veckans bästa dag, skulle jag nog kalla det.
Jag vaknade väldigt sent idag, nämnligen vid halv 1 snåret. Jag älskar att sova, om ni då missat det! HAHA!
Sen så har jag bara suttit här. Men jag kan ju berätta om min gårdag i skolan i alla fall. Är väldigt impad över mig själv. Skolan var chill, och vi tog det mest lungt. Fötetagsekonomin var som den var och jag förstår mig fortfarande inte på den läraren. Idrott sista timmen där vi skulle springa 2,6 km. Och vet Ni? Jag hade förbättrat min tid sedan i våras. Jag är impad över mig själv. Jag ligger fortfarande på dålig om man ska kolla på mätningen (och den bryr jag mig ju mycket om!!) men i vårsa sprang jag på 20:10. Igår sprang jag på 19:30, vilket innebär en förbättring på 40 sekunder. Jag är sjukt nöjd över mig själv, eftersom att springa inte är min starka sida. Vi slutade tidigare på idrotten och jag tog 10 över 2 tåget till Lund, där jag skulle ha mitt byte. Líte sömn på tåget, och sen väntan på 163 mot Veberöd. MOSTE MIA FYLLDE JU ÅÅÅR!! :D
Väl på bussen hamnade jag, och jag åkte mot Veberöd. Hoppade av en station förtidigt, så jag fick gå genom nästan halva byn innan Fredde (Mias man) hämtade upp mig och vi skulle hämta saker hos bygghandlaren. Väl i bilen konstaterade jag och Fredde att dom har många pizzerior i sin by, hela fyra stycken :D Jag är då impad!
Vi brummade hem till deras mysiga hus, och jag sjöng så fint för Mia. Hälsade på Ceven, the dog, och ja där kommer det då in att.....det inte är så bra att ha mörka byxor och kela med en vit hund. HA HA HA HA!
Jag lekte lite med Kajsa, och ja, vi var priater. Tjoho! :D "Kusin Martin kan putta mycket högre" "Ja, men det är för att Martin har mycket större muskler än jag Kajsa" "Ja, men kusin Robin har ännu större. Han måste ha ett eget hus!" "För att få plats med sina muskler!" "Jaaa-aa!!"

Ja, det blev en mysig eftermiddag hos familjen Andersson, inanna jag och Mamma skulle köra hem och hämta pappa på jobb på vägen. Det blev en rolig runda, dock inga felkörningar. Även om vi trodde det! Hur kan man i kvällens mörker missa stora blåa lysande bokstäver? Ähh, haha, vi kom fram till Tetra Pak tillslut! :D

Men ja, det var igår det. Ännu en gång; GRATTIS MIA!!
Idag har det ju inte hänt så mycket. Jag har suttit här, och typ..gjort ingenting. Pratat med Christina, och; Tack föra att du finns. I love you! Mamma och pappa ska bort senare ikväll, så då blir det bara jag och storebror hemma. Men imorgon bär det av för att se Anders med Emma, Turkland, Jénny (we need to talk om det!) och Jossan.

Nu blir det publicering av detta! Hoppas att Ni har det bra!

Love.
S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela