Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Premiärstider

Publicerad 2009-09-08 14:15:03 i ,

Hejhopp!
Sorry för dåligt bloggande, meeeen lilla jag var sjukligt trött igår så jag somnade vid....halv 9.
Då jag hade varit hos Jenny på försammlingshemmet i sisådär 4 timmar. Roligt var det i alla fall, och öhhhhhm, barn har sjuk humör. Och sen så hade det varit en lite jobbig dag i skolan. Vissa lärare är otrevliga, och vissa är väldigt trevliga. Dock uppskattar jag mest dom trevliga, med tanke på vilka dom prioriterar. Eleverna och att det ska gå bra för eleverna. Och idag blev det uppföljning på det hela (okej sååå allvarligt är det inte, men akhgdkjagvhdbhagjb!!! Avreagering!) och när jag sa hur jag skulle lösa allting till min mentor så fick jag tillsvar; BRA SOFIE!! Titta jag får gåshud. Bara kööör ner henne! 
Maha, ännu en bra lärare på vår skola, maha, en väldigt bra mentor också. Ja, nog om det och över till något annat. Igår hade Riverside premiär på SVT-play. Och vad är det då? JO, Riverside är en liten "vidsidanom"-serie till Andra Avenyn (som då förövrigt har säsongspremiär idag). Det är en serie som bara visas på webben och det kommer upp nya avsnitt varje dag, som är ca 5 minuter långa. Och om man är insatt i huvudserien Andra Avenyn, så tror jag att Riverside kan bli extra intressant. Så check it out!! För det tänker jag göra! (Klicka på bilderna så kommer Ni till deras hemsidor)

Love.
S.


Riverside!


Andra Avenyn


Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-09-08 21:37:16

Jenny på församlinghemmet!

Jenny är väl sjuk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela