Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Tisdag tisdag kääära tisdag

Publicerad 2009-09-15 18:48:11 i Vardagar,

Idag är det tisdag. Andra dagen i veckan, vilket innebär att det bara är tre skoldagar kvar av denna veckan!
Varav vi ska ha idrottsdag på torsdag. Två riktiga skoldagar kvar alltså. Vad säger Vi om det?
S-K-Ö-N-T!!  Jag & Martin pratade igår om att kanske träffas i helgen, det vore roligt. We need to talk liksom!
Och reda ut saker och ting, varför det är som det är. Behövligt säger jag!
Justnu lyssnar jag på Håkan (yeees, Hellström!) och ja, han är duktig. Dock borde jag kila in i duschen, och sen så är jag sjukt sugen på att baka något till Idol. Kolakakor hade varit gott...! Eller typ, kladdkaka? HAHA!
Vi får se hur det blir med den saken! Föresten, ser Ni en sak på bloggen? Poäng till den som ser!
Nu ska jag...nörda vidare. Ha det så bra!


Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-15 19:37:00

Jag får poäng för jag ser vad! Sofie kan stava sitt namn, titta till vänster!

Kom bort och bjud mig på lite kakor va! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela