Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Fem på foten

Publicerad 2010-04-18 21:58:39 i Vardagar,

och antagligen ett på armen.
Jag har fått mina första myggbett.

Tänkte att Ni kanske ville veta det. I alla fall, det kliar som tusan på min högra fot, där alla bett sitter.
Men för att inte klia, kliar man sig på ett annat ställe. Det lurade pappa i mig när jag var liten, och jag gör det fortfarande. Sånna saker sitter kvar vetni.

Men ja, vad har jag gjort i helgen då?
I fredags blev det Hjärup & Malmö. Igår var det chill. Och idag har jag städat, lagat mat, och läst ut min bok.
Helgen har betstått av ganska så mycket bokläsande faktikst. "Bara inte Du" av Katarina Von Bredow.
En ganska så bra bok faktiskt, men med ett ganska så konstigt slut. Men ja, den var helt klart läsvärd.

Imorgon börjar en ny skolvecka, som innehåller två prov och en inlämning. Praktik på Onsdag och Torsdag och i helgen får vi se vad som händer. Hoppas att Er helg varit bra!

Love.
S.

P.S Angående senast postade blogginlägg så liksom, Tack. D.S

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-21 21:51:43

Hahhah det minns jag att du försökte lura i mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela