Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

In my little blue room

Publicerad 2010-04-08 23:09:24 i Special moments,

För två dagar sedan kom jag hem, från bästa vän. Det var 12 inihelvetes fantastiskt fina och brabrabäst dagar!
Martina är bäst, oavsett vad. Och vi tar oss igenom allt, vad det än är. Nu är jag hemma igen i alla fall, i mitt blåa lilla rum i Billeberga. Eller ja, det är lite beige/brunt också. Fondväggen vetni.

Jag kom hem i tisdagskväll i alla fall. Var i Lund vid niosnåret (då jag fått boka om min resa pga inställt tåg!) och väl hemma på Billeberga station var jag vid tio. Då pappa hämtade mig. Dock måste jag säga att jag knappt kände igen mig på stationen. För de bygger om. Perrongerna ska förlängas, och det ska bli mer hightech. Och där stod jag på spår två och undrade vart jag skulle gå. I min egen by, skandal Sofie.

Mina dagar hos Martina var väldigt fantastiskt jävla bäst. Liksom, godis, flum, kramas, sång, Norrköpingsbesök x2, matlagning, dygnvändande, facebooknördande, té ja, alltså jag skulle kunna fortsätta och göra listan hur lång som helst. Det var 12 jävla bra dagar i alla fall, och jag saknar Martina. Så väldigt extremt mycket. Mina fina bästa vän. Jag älskar dig!

Ni ska få se bilder från min vistelse, när jag får dom. Martinas kamera gillas. Och så ska jag få några från Deniese och Rebecca också skulle jag gissa på. För de träffade vi på vårt första Norrköpingsbesök. Mer om det, får Ni läsa en annan gång. För nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och svira om till sovtröjja. Sängen here I come. Godnatt!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2010-04-09 12:34:04

Jag är så nyfiken. Sen måste vi prata lite känns som en evighet sen sist kramis

Postat av: Deniesé

Publicerad 2010-04-09 19:07:12

Ni är mega bra ! <3 :)



sv: Hahah inga problem;)

Håller helt klart med dig, köttbullar är mycket mycket godare än falukorvar, URK ! Hoho det hade ju inte varit lika fina bilder om inte vi varit med, hallååå?! ;D hahah Men vi är liksom typ adrig online samtidigt :P hahahha men du får dem! :D



Hahah :P MSRD we go for it ! ;D

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-04-09 22:41:52

Ni passar så bra ihop du & Martina :)



Haha, men hallå, har ni två spår i Billeberga ?! :o:o HAHAHHAHA x)

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-04-09 23:55:28

sv: Haha nej det kanske inte är så litet som man tror 8) :P Men sen handlar väl inte storleken på hur många spår & sånt man har 8) hahaha. Det skulle vara såå kul att besöka berömda Billeberga nån gång ;D



Du är underbar vännen ! Jag saknar dig oxå, nu var det föör länge sen igen ..

puss <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela