Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

19 September

Publicerad 2010-08-16 01:35:56 i Tankar,

Riksdagsval
19 September.

RÖSTA!


Det är inte lätt att veta vad man ska rösta på. Verkligen inte. Jag är inte helt själv säker på vad jag ska rösta på, och jag funderar fortfarande och kollar upp lite i alla fall. För jag vill göra min röst hörd och det tycker jag att alla andra också ska göra, om man nu har åldern inne. Skyll inte på att du inte har tid, för det har du - någon gång. Vi lever i ett så pass modernt samhälle så du kan i förväg poströsta. Och vet du inte vad du ska rösta på? Rösta blankt! Det är bättre än att bara låta papperna och din chans till att få din röst hörd bränna inne.

Det finns ett test man kan göra på DNs hemsida där man kan "Klla var du står inför valet". Det må vara ganska så svåra frågor om man inte är insatt, men man kan gå in och testa. Så kanske man kan

Klicka in här!




eller


?


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-22 13:46:14

Gör tsetet på aftonbladet så ser du vad du står. Jag vet vad jag ska rösta på för nu räcker det!

Sjuka,arbetslösa,ungdomar,barn och gamla ska inte i 4 år till betala för de rika.

kramis

Postat av: Christina

Publicerad 2010-08-22 13:47:37

Förra inlägget var från mig men stavade ju fel som vanligt och glömde namnet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela