Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

För att lugna folks nerver och lätta mitt hjärta med ett "wihoow"

Publicerad 2010-02-13 14:54:56 i Vardagar,

Nu är klockan tjugo i tre, och det känns som om jag nyss vaknade. HAHA, okej jag gjorde det för två timmar sen.
Ehm, jag kännde faktiskt att jag var värd mycket sömn efter en vecka som verkligen inte har velat som jag har velat. Well, jag kan lugna folks nerver lite: Det är tydligen inte värsta utvikningsbilderna.

Om man lyssnar på intervjun på Vakna! med the voice, så berättar Mattias att det hade varit lite nakna bilder.
Inte såhär "vi-flashar-allt" utan mer, "vi-tar-av-oss-tröjjan". Men ja, jag vet inte hur det ser ut och hur naket och utviket det kommer att bli, men vi får se. Det kanske lugnar era nerver i alla fall?

Och på tal om att lätta hjärtat med ett wihoow så kan jag berätta att min äldsta vän Sara , hennes UF-företag (ni borde gå med i gruppen på facebook, klicka in HÄR! ) har gått vidare och är ett utav de tolv bästa UF- företagen i Nordvästra skåne. Så nu är de steget närmre EM i Milano. Jag är stolt över dig Sara! :') i love u.

Sen så måste jag berätta en annan hemskt fin sak. I Torsdags trillade det ner ett brev till mig i brevlådan.
Ett jättefint brev, från världens finaste människa, min bästa vän, Martina Holgersson.
Hjärta hjärta hjärta liksom.

Okej, nu vet ni det. Nu så ska jag gå ner och fika lite sen så kanske jag får fixa mig lite.
Vi ska ut och äta hela familjen ikväll, och ehm...jag kan inte se ut såhär då, HAHA!

Hoppas att Er Lördag är kanon i alla fall.

Love.
S. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela