Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Snabba casssssh

Publicerad 2010-02-24 15:13:27 i Vardagar,

Hejhopp!
Här sitter jag i en ny tröjja, i alla fall för mig. Igår när jag & Marty kom hem från Lund (resten av den historien kommer senare) stod det en kasse med kläder från sis innanför dörren. HEHEOHOHIHI, det gillas. Har ni tänkt på hur bra det är att ärva saker? Vissa anser det konstigt, jag älskar det. Min syster har så himmlans fina kläder, och det är onödigt att slänga om det fortfarande kan användas liksom. Så ja, nu sitter jag i en ny brun/vit tröjja. Gilla den va!

Ja, men som sagt igår var jag och Martina nere i Lund en sv ängom på kvällen och gick på bio. Snabba casssssh. Den var väldigt bra, om man frågar mig. Och Martina, HAHA! Ehm ja, det var en rolig kväll i alla fall.
Och justja, igår var det Olas födelsedag också. Bara ett år kvar till 25 = Halvvägs till 50! Nej men ja, grattis till honom. Jaha, vad har vi annars hittat på då? Vi var på shoppingrunda i Lund i Måndags, vilket var väldigt roligt. Gilla gilla gilla gilla H&M alltså, och ja, vi kom fram till att saker och ting är okej. Så shooot sofie!!!!
Eller okej, ehm...ja. HAHAHA, nej men ja, det var en hemskt rolig dag i alla fall. Vilket det fortfarande ääär!

Nu står Martina i duschen i alla fall, och vad som händer sen har jag ingen aning om. Imorgon intar vi Malmö stad för en dag i alla fall. Gilla gilla gilla! :D

Hoppas att Ni har det bra, för det har jag. Helt galet bäst!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Sandra O

Publicerad 2010-02-24 21:34:07

Värst vad du gillar att gilla ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela