Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

I´m walking in Lund

Publicerad 2010-02-04 00:03:56 i Vardagar,

Känner verkligen att jag har så mycket vettigt att skriva.
Jag går i skolan, har praktik. Jag äter, sover och ja - jag lever!

Pratade nyss med min hemskt fina syster i telefon, och ja, det var ett blandat telefonsamtal.
Det var allt från snåla tanter (som vägrar betala EN krona för ett vykort istället för 50 öre), sommarjobb och om att jag fyller arton till sommaren. HEHE, jag bjöd snällt och vänligt in henne till min 18-års dag också. Snällt va? :D
Jag har hört att det gäller att vara ute i god tid liksom, HAHA! Som om min syster inte skulle komma i alla fall 8)
Well, she´s the best and deserve the best. Så är det bara.

Men ja, det var praktik idag. Korthuset i Lund.
Dock började dagen mindre bra med klödd med tågen, men ähh det löste sig, tillslut. Efter sisådär 40 minuters väntan i kyla i Kävlinge, HAHA! Men ja, dagen gick fort och lunchen blev en sen lunch. Jag brukar gå vid ett och tjugo i två kommer chefen och säger "Ojj, Sofie klockan är tjugo i två! GÅ OCH ÄT MED DIG!!"
Så det var bäst att lyda order kännde jag. Kilade bort till Coop och köpte yoggi och tog mig sedan tillbaka till köket för att äta lite mackor och dricka yoggi. Läste tidningen gjorde jag också, och hittade en ganska komisk reklam. Jag satt och smålog för migsjälv där inne i det lilla köket kan jag ju säga 8)



Kännde att det helt plötsligt blev väldigt mycket indirekt reklam både för Eva-butiken, "Rösta Lundensiskt - VOTE FOR OLA"-kampanjen, och hur man når Team Ola!

Okej, nu är klockan alldeles förmycket egentligen och jag ska snart krypa ner till sängen. Eller tja, först slänger jag in två bilder till. Den ena bilden är på min nya ring (eller okej, jag införskaffade den förra veckan 75% rea = me like!! ) och min nypimpade mobil. HA HA HA, okej mobilen är ju lite ironi men med gratis mobilpimpning på praktiken, då är allting fint. HAHA!


The ring


Den nyaste modellen, jag lovar 8)  Eller inte...men den fungerar till vad jag behöver den till. HAHA!

Men ja, som sagt: beeeeeeedtime!


LOVE.
S.

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2010-02-05 18:04:56

Oh Team Ola in swedish magazine! They are fantastic ;)

Cute ring!

Have a nice weekend!

<3 <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-09 20:17:14

Jag har en sån ring i lila :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela