Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag blir så glad i hjärtat

Publicerad 2010-06-26 19:02:33 i Special moments,

Tjohejsanhoppsan!

Jag vet, det var jättelängesedan jag bloggade. For real liksom. Men nu ska jag ge det ett försök igen.
Kan inte lova att jag blir superbloggarn, eller ja sådär men jag ska ge det ett försök. I vilket fall som, så vad har hänt sedan sist? Sedan jag bloggade sist, alltså...på riktigt? Tja, jag har tagit sommarlov, vilket var jävligt skönt. Att kunna släppa allt vad skolan heter, och också släppa huvudvärken där på Nicolaiskolan. Jävligt skönt, om jag får säga det själv. Jag har också skaffat mig jobb, vilket är himmlans jätteroligt. Nivet där jag hade min praktik i våras, på Korthuset? Ja, precis DÄR sommarjobbar jag. För att göra lång historia kort så: Butiken är öppnad för att sälja ut Göteborgslagret. HAHA! Men ja, det är där jag hänger för det mesta nuförtiden, annars ligger jag och steker i solen hela dagarna (läs; tio minuter, sen är jag så uttråkad!). Jahaaa, vad har mer hänt då? JO, jag har blivit myndig, fyllt 18, BÖRJAT LIVET (som Baloo förklarade det som)!!!!!!! :D :D :D Okej, inte för att jag känner så stor skillnad gentemot att vara 17, men det kommer väl antar jag. Något fint med att fylla år är att mina kära vänner/kollegor/whatever på Korthuset hade köpt present. Liksom, '):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') Sa jag att jag blev rörd eller? Det var i alla fall ett hemskt fint silverhalsband med turkosblåa stenar, och ett lika dant armband. Jättefint och väldigt jag liksom. Vet ni vad som mer har hänt sedan jag bloggade sist?
SOMMAREN HAR KOMMIT!

DET är då något som gillas väldigt skarpt utav mig. Sol och värme, MMMM! :D



Dethäääär var då min present från jobb. Väldigt Sofie-färgat. Och väldigt fint tycker jag.
Tack Gittan, Eric, Pernilla och Frida. TACK! :D

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela