Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Vecka 29

Publicerad 2010-06-26 23:04:12 i Special moments,

..tar jag semester och åker till Martina och bor där en vecka.
Tänkte mest säga att the ticets är bokade och väskan står nere.

Såhääär glad är jag för det:












































I know, kvalitén är den bästa och självutlösare är perfekt.
Efter sådär, tjugo bilder. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN,
bilderna visar att jag är glad i alla fall!

TJINGELINGPLING!

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2010-06-27 11:52:12

Cool photos ;D

Postat av: Emma

Publicerad 2010-06-27 23:15:15

Åh va kul :D

Då kaaanske man kan planera att ses, jag menar det var ju ett väldans bra tag sen 8)

Postat av: Martina

Publicerad 2010-06-29 19:10:22

ÅHHHHHHHHH, VAD FIN DU ÄR!!! I like din tröja! :D:D:D:D:D:D::D:D:D

& jag är så hiiiiiiiiiiiimla mega glad att vi ska seeeees! :D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela