Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag vet att det är långt kvar..

Publicerad 2010-03-05 16:48:57 i Special moments,

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEEN (8)
......den 10 Juni 2011


WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Jag vet att det är långt kvar.
2. Men jag måste få drömma lite.
3. DET ÄR FAN SJUKT!


Jag har aldrig sett datumet så förut, aldrig vetat att det blir den 10 Juni. Jisses, det känns sjukt.
Som sagt, det är långt kvar men waaah, nu är ett datum klaffat i alla fall! HEHEHOHOHIHI!





Kommentarer

Postat av: monika

Publicerad 2010-03-06 01:43:52

hhahaha! du e rolig du sofie! :D haha, men grattis tills studenten ;) :p <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-06 16:00:03

Då bokar jag den dagen o förväntar mig en massa mat o tårta :D

Postat av: Christina

Publicerad 2010-03-07 12:56:34

Jag håller tummarna för att vi kan komma.

Adam tar ju den också

Postat av: Storasyster

Publicerad 2010-03-08 11:06:15

Det kommer vara helt sjukt syster! HELT GALET! Och jag kommer lipa en skvätt som när brorsan tog studenten ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela