Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Just nu: Solo i Stockholm

Publicerad 2010-03-05 15:57:20 i Vardagar,

Justnu spelas Brolles låt solo i Stockholm i pianoversion min spotifylista.
MM, i like it. Idag är det soligt, och varmt. Hela 1,5 grad. Men efter denna sjuhelskottas vinter, kan det nog verkligen kallas för varmt. Det känns på kinderna när man står med solen i ansiktet, och då är det vår.
Fåglarna kvittrar, strömmen går i ån, och änderna lika så. Jag gillar våren alltså!

Skolan idag var bra, en massa föreläsningar och ett prov. Provet gick sådär, och föreläsningarna var intressanta.
Det var om detaljhandelns utveckling och så var det studenter från Handelshögskolan i Stockholm (närmare sagt; Norrtälje!) och de berättade om skolan. Den ena studenten var sinnesjukt lik Jesper Salén och den andra var nog en lärare på skolan, hennes son. Det verkade så, hemskt lika! I alla fall, handelshögskolan lät dock inte helt dumt.
Men jag har ingen aning om vad jag vill göra efter studenten. Jobba? Plugga vidare? Nej, justja...jag har ingen aning. Men det behöver jag inte tänka mer på idag, för idag ska vi vara positiva. Nu ska jag snart ta tag i städandet, lyssna på lite Håkan (ja Martina, det är Hellström jag pratar om!) och vetni:

Nu är det fredag!




Här har Ni mina nya lovers. Ett par pangheta skor till pangpris från H&M.
100 kronor kostade dom mig, och mina fötter älskar dom. Hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela