Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Ohla-laa

Publicerad 2010-03-29 13:49:05 i Special moments,

Goddagens!
HAHA, nu sitter jag hos Martina in Tallboooodaaa. Det är jävligt bra, jävligt bäst, om jag får säga det själv!
Vi flummar, skrattar, "jag faattar eeente" och tittar film. I Lördags besökte vi Norrköping och såg på ja, bögar. SIMON OCH TOMAS!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, inget emot bögar alltså, man blir inte mindre människa för att man tycker om någon utav samma kön. Men justja, där var en annan snubbe också, Ola tror jag han heter. Vet inte riktigt vem han är egentligen, mer än att han brukar sjunga om en Natalie som är ostoppbar!
Han gillar vi! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, okej så seriöst detta blev då! Nej men ja, jag lever loppan och vi ska snart åka in till stan - GILLA!!

Hoppas att alla Ni som har ett påsklov har ett bra påsklov och alla ni som inte har ett påsklov får ett bra påsklov!
För I have!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Deniesé

Publicerad 2010-03-29 19:32:40

sv: Tack själv sötnos ! :D

Det var himla länge sen sist och det är allderles för långt mellan Billeberga och Norrköping, way to long! :( Tycker vi gör sverige mindre avlångt, tror du vi klarar det? hahah Självklart kan du få lite bilder, om du är snäll ;) hahah & jo Idol nästa, helt klart ! Tror absolut vi kommer att platsa där, trodde det var därför Ola tyckte att vi skulle sjunga så mycket i lördags, eller? hahah <3

Postat av: Marta

Publicerad 2010-03-29 20:30:56

I guess you're having a great time and I'm so glad for you! :)



You're fantastic!



HUGS MARTA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela