Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

"..och så har du ditt kvitto här!"

Publicerad 2010-03-17 21:29:48 i Vardagar,

S-N-A-R-K!!
Jag är trött idag. Har varit full rulle på praktiken idag, och jag måste säga att det är så fruktansvärt inihelvetejävla roligt! Det känns stort att jag får stå i kassan, för det har tydligen ingen annan i min klass fått göra. Och då är jag nästan yngst 8) Det känns stort i alla fall, och det är så himlans roligt. Erik jobbade idag också (han är bara timanställd, så han jobbar då & då, men han är då en trevlig prick!) så vi körde team i kassan. Vilket fungerar kanon. Eller ja, jag tycker det i alla fall! Dagen har gått väldigt fort, men det har då varit väldigt roligt. Så nu ska jag snart kika på Andra Avenyn, och sen får det nog bli bedtime. Annars somnar jag här....HAHAHAHAHA! Och justja justja justja, jag fick en himlans fin komplimang idag, som fick mig att le vidare till alla kunder, och säga "och här har du ditt kvitto" lika glatt som om jag vunnit på Lotto. För detta var som att vinna på Lotto, fast........jag blev inte rikare av pengar på det. Med gnistan att fortsätta göra något som jag tycker om!!

"Om Du nu går handel så verkar det vara helt rätt för dig, Du är ju jätteduktig på dethär!!" 

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') Tack.

Okej, nu ska jag snart kika på Andra Avenyn och sen så blir det bedtime. Jag tror inte det är så bra att somna framför datorn. Hoppas att er dag varit kanon i alla fall.

Love.
S.


Kommentarer

Postat av: T.D.S.O.Å <3

Publicerad 2010-03-18 18:43:03

Att du är duktig, det vet du om - för det vet jag! Men det tåls att sägas oftare för det är verkligen sant!

Saknar dig Sofie! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela