Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

One part of me left me today

Publicerad 2010-03-01 21:30:07 i Special moments,

Nu sitter jag här i mitt rum. Ensam.
Det står inte en extrasäng uppfäld bredvid min, ingen stor väska som väger 14 kilo och inte minst: ingen bästa vän är här. It sucks, om man säger så. Det har i alla fall varit tio sjuinihelvetsjävla bra dagar. Lund, Biosnubbe, Malmö, "Ola-bakelse", Melodifestivalen, snö, slask, blöta skor, Té, Hjärup, och så lite pizza. Och givetvis: Väldigt mycket skratt. Tack för allt Martina, i love you!! <3


Vår videoblogg kanske också kommer upp från i fredags. Flummig var den i alla fall...HAHA!

Nu sitter jag och lyssnar på Olas Unstoppable på spotify. Hemskt jävla bra låt detdär. Och jag säger det, för att jag menar det. Något som jag kommit fram till är väldigt bra, är att det låter väldigt lika om man jämnför liveversionen och studioversionen gällandes Ola. Sök på Unstoppable (The return of Natalie) så hittar ni en jävligt bra låt alltså. Tänkte bara flika in det.....HAHA!

Nej, nu ska jag kila ner och titta på lite TV tänkte jag. Alone....
Sen så är det bedtime, för imorgon är det skolan igen.

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2010-03-02 22:14:50

Oh that's sad that martina had to left you, but I'm sure you'll meet pretty soon :)

You deserve for best! You're great :)

I like Unstoppable so so much! It's really great!

Take care!

/Marta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela