Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Glad_tjej_92!

Publicerad 2010-09-14 23:41:38 i Musik,

Idag trillade det ner en skiva i brevlådan hos Jönsson.
Signat från en snubbe på 24 år. Vars debutalbum på hans egna skivbolag släpps imorgon.
Yes, it´s Ola we´re talking about.  OLA heter albumet, tio låtar, och alla är bra. Jävligt bra!
Favoriten justnu är som för många andra Beautiful Rain och Busy doing nothing. Svinbra låtar!
Well, den får i alla fall en solklar tia utav mig. En tia, för att den är värd en tia. Nu tänker säkert många att:" Åhh, men hon måste ge Ola enbart bra kritik, därför ge hon honom en tia"

Men så är inte fallet. Det är klart att Ola har gjort dåliga saker. Jag menar, hur bra är Love in stereo egentligen?
Förlåt alla som älskar den låten, men nej, den funkar inte här. Så jag säger det från hjärtat, att OLA är värd en tia. Varför? Jo, för de utomordentliga låttexterna och melodierna och vilken känsla man får till det hela. Vilken utveckling han gjort. Röstmässigt, och liksom som buisnessman. Oliniho Records är det nya, då han lämnar Universal Music för att köra på sitt egna skivbolag. I vilket fall som, så tycker jag att alla borde ge det en chans!
För jag rådiggar det. Stencoolt!


Tio utav tio.

Släpps imorgon 15 September!

Kommentarer

Postat av: Dee

Publicerad 2010-09-15 00:59:07

STORT 10 av 10 !!! :'D

Han är amazing och så han har utvecklats något enormt!

Postat av: Christina

Publicerad 2010-09-15 12:20:56

Vad var det jag sa!

Det är kanon och vilken utveckling.

Nu kör vi!!

Saknar dig kramis

Postat av: Marta

Publicerad 2010-09-15 16:43:21

Aww, you're lucky girl :)

Opinions about album are great so it has to be really really great :)

I believe for your good words about it!



Hugs Marta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela