Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Sarah Dawn Finer

Publicerad 2010-09-09 23:50:29 i Vardagar,



Jag tycker denna låten är hemskt fin.

Imorgon är det fredag, sista skoldagen denna vecka. Skönt!
På Lördag blir det Hjärup, och en snabb sväng inom Staffanstorp. I´m going to my boss. HAHA!
Eller före detta boss kanske man ska säga. Anyway, Hjärup på Lördag och Systerdag på Söndag.
Det låter bra dethär. I need this. Och vetni? Vecka 44 åker jag till Linköping och bästa vän. Det behöver jag också, jävligt mycket.

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela