Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Frukost i början på Oktober

Publicerad 2012-10-05 09:53:34 i Vardagar,

En skön morgon med frukost på Mormors bageri. Garanterat BÄSTA fiket du hittar i Lund/Malmö regionen. Love it!! Så här hänger jag, ska springa iväg och göra ett litet ärende innan jag börjar jobba. Idag är det sista arbetsdagen för världens bästa Erica på Nova. Väldigt blandade känslor för det. Mestadels glädje, för hon får börja i ny butik och anta sig nya utmaningar. men och andra sidan, kommer jag sakna henne på jobb. Men man ska inte deppa, vi kommer att ses endån!!

Ikväll blir det middag på Harrys och sen bowling och fest i Malmö. Tacka av Erica och Martin, för han slutar snart också. Onsdag för att vara korrekt. Jag sa stora förändringar på jobb va? Hur som haver, så är det PARTAJJ ikväll!

Nu, make som buisness. Ha en riktigt fin dag!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela