Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Julmys

Publicerad 2008-11-28 23:17:46 i Allmänt,

Godkväll! :D
Nu sitter jag här igen, framför min datorskärm och skriver, med ett mysigt tangentbord. MM, jag gillar min dator! (a)
Snart så kommer Sandra & Kenny hit för att hämta min bror och mig, för vi ska fixa lite saker imorgon. HÖ HÖ!
Och då kanske ni undrar varför dom ska hämta oss nu?Jooooo, för vi ska sova hos dom inattt!
Det blev mycket lättare så kom vi fram till. Men iaf, adventsljusstakarna har börjat komma upp i grannarmas fönster, och så även i mitt. Jag tycker att julen är så mysigt. Familj, släkt, vänner, julklappar hit och dit, och bara allmänt..mys!
Jag längtar tills julgranen ska in i huset, för det är min favorit. Julgransdoften luktar så gott!

Nog pratat om julen, jag ställde ju en fråga innan idag, hur ni trodde det skulle gå i Idol. Jag har svaret!
Johan Palm åkte ut. Jag kan tycka att det är både sorgligt, och roligt.
Han verkar vara en go kille, med sköööön humor, och liksom, han var duktig. Jag tyckte det i alla fall!
Men samtidigti, så känndes det inte riktigt som att hans stil, passade in i Idol. Idag gjorde han verkligen det bästa han kunde av gospel, och jag behöver inte påstå att det var dåligt. Samtidigt vill jag nog inte säga att han var bäst ikväll heller!
Men jag kommer att hålla tummarna för honom, att det kommer att gå bra. För nu när hans "Idol-tid"  är över, så kan han göra det han verkligen vill, och kan. För det har han inte riktigt kunnat göra i Idol. Där är det nytt tema, vecka efter vecka, och eftersom att Johan har så speciell stil, och röst, så passar inte det till allt. Men jag håller tummarna för honom!

Nu när vi endån är inne på ämnet Johan Palm. SÅG NI HANS FAN? :o
Visst att man kan gilla någon artist/Idoldeltagare men någonstans måste man dra en gräns. Och många av Johans fans vet inte riktigt vart den går. Att hoppa upp på scenen och gallskrika är inte okey.
Sorry ni som tycker det, men dääär har gränsen gått. Way to long ago!!

Nog pratat om Johan Palm, och över till helgens planer. Vad har ni tänkt hitta på i helgen?
Själv så ska jag som sagt till min syster ikväll, och sova där tills imorgon, då vi ska fixa en grej. Sen på kvällen, så ska jag,Sara och Sandra på Jennys 26 års fest. Det ska bli trevlans! :D
Sen på söndag så kanske jag ska på Emmas UF (om hon var seriös när hon frågade..) annars blir det bara att stanna hemma och ta det lungt. Söndagar är "ta-det-lungt" dagar för mig. hehe! :D
Nej men jag kanske ska avrunda här då? Ja why not?
Men som sagt, i inlägget under här, så tycker jag inte att ni ska glömma att det är Vibbes födelsedag imorgon!
Skicka en kommentar i bloggen till henne vettja!
nej men som sagt, avrunda var det ja. Ni, mina kära läsare får ha det så bra, så skriver jag en annan dag!


Kram & Godnatt // Sofie





Jul jul, stråååålande jul (8)

Kommentarer

Postat av: balle

Publicerad 2008-12-06 19:23:37

häftigt

..::::::::::::::::::::::::::puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela