Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jénsan - the suffocated duck

Publicerad 2009-05-22 00:15:36 i Allmänt,

Godkväller!
här sitter jag och flummar med ankan, hahaha.
Ankan är då en 18 årig kille från teckomatorp.
Värsta snygg är han också, och tandställningsinnehavare!
Han är har en fd. manlig vän som numera heter Kennylina och Ankan gillar inte parkeringsautomater.
För dom får man bara böter på om man håller på för länge!

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA


Ungefär så skulle det vara om man skulle summera allt jag & jénsan pratar om.
Och nej, Jénsan är ingen kille. Det är min finaste torpavän Jénny Wernberg!
Snygg är hon, jaa. Tandställningsinnehavare, jaa! (men den försvinner ju snart!)
Vän som heter Kennylina? Nej, men med Kenny är hon! :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nej vi är inte normala, verkligen inte.
Men; jag älskar oss endån!

Eftersom jag är på snällt humör bjuder jag på några snygga bilder på ankan & mig! :D

  
 

I love you! <3

Kommentarer

Postat av: Ankan med hästkuken

Publicerad 2009-05-22 00:19:46

HAHAHAHHAHA JAPP VI Är STÖRDA! och den där sista bilden har jag aldrig sett :O AHAHAHHA fan vad störd bild xD HAHAHHAHA



Men ja, vi är funny guys! (Y) HAHAHAH AND I LOVE YOU :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela