Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Tusen bitar

Publicerad 2010-01-20 18:57:27 i Allmänt,



Aj aj aj aj ajj.
Det gör ont, förbaskat jävla ont.
Och då har jag endån sovit 16 timmar.

Vadfan vill denna huvudvärk mig?

Okej, jag har som ni kanske förstod varit hemma från skolan idag. Huvudvärk huvudvärk.
Och nej, det fungerar inte med alvedon/panodil/ibumetin/vaddetnufinnsförolikasmärtstillandetabletter.

Nu ska jag i alla fall plocka upp Inköp och Varuhanteringsboken och plugga så mycket jag orkar.
Vi har prov imorgon, och det får gå som det går. Jag kan det mesta så. Och vi får ha formelpapper, så.
Sen ska jag också försöka få tag på finis, och sen så äre Andra Avenyn som gäller. Säsongspremiär!

Hoppas att Er dag har varit bättre än mig. Jag gillar inte sängen förtillfället....

Love.
S.


Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2010-01-21 15:05:53

Men åh, älskade fina älskade vän!! (L)(L)(L)(L)L(L)

Jag får helt ont i mig när jag ser den bilden, & åh.

Jag vill inte att du ska ha ont, överhuvudtaget. Alls, minsta lilla.

I love you, & åh.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Postat av: Christina

Publicerad 2010-01-22 16:17:20

Älskade Sofie.

Jag är säker på att det är migrän.

Har du det i samband med månadssaken?

Pröva migrän medicin.

Vanliga alvedon hjälper inte mot denna huvudvärk.

Jag finns här alltid att fråga och stötta, kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela