Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

When you say nothing at all

Publicerad 2010-01-30 22:36:44 i Vardagar,

Nu är det Lördagskväll och jag har hittat på lite roligheter idag. Det bar av till Lund för att lyssna in lite skönsång och hälsa lite trevlig på gosskören från the town. Biltur ner med mamma och pappa, flumma med Jénny, Kenny och Baloo och så blev det ju då lite körsång och prat med kören också. Fyra ställen med sång, och så lyckades jag spilla en himmlans massa varm chocklad. Lyckat Jönsson 8)
Well, det var en mysig (men ta mig fan kall!) dag, men fina vänner och fin kör. Det sammanfattar nog det hela ganska så bra. Och justja, bilder kommer när Baloo har skickat dom, HAHA!

Nu sitter jag här i alla fall, och fundera på vilken film jag ska se. Jag fick nyss ett hemskt rolgit sms av bästa vän, som peppade upp mitt humör lite. Våra interna skämt är ju så störda så det finns inte! 8) HAHAHAHAHAHAHAHA!

Och vetni vetni vetni? Martina kommer hit på sportlovet! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Nej men okej, nu ska jag välja film, hälla upp chips och cola, och sen slå mig ner i soffan. HOHO, jag kan titta där neeeeeere ikväll - gilla! :D Well, hoppas att Er dag har varit bra, för det har min varit.

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: marre

Publicerad 2010-01-30 23:59:48

jag är så himla glad för din skull! :')

var bara tvungen att säga det igen.

Postat av: Christina

Publicerad 2010-01-31 13:31:05

Oh vad glad jag blir.

Nu ska jag se till att ni kommer upp till mig och busar med taxmaffian.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela