Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

(a+b)^2 = a^2+2*a*b +b^2

Publicerad 2010-10-18 23:50:25 i Vardagar,

Jo men ungefär så har min kväll sett ut. Ekvationer med första och andra kvadreringsregeln.
Och förkortningar, på allt. Bokstäver i matematik är jävligt kul faktikst. Eller ja, Matematik överhuvudtaget är jävligt kul. Och nej, alla hönsen är inte i buren. Men jag har hört att det är okej att vara lite sådär, koko!

Well, idag var en stor dag i mitt lilla liv.
För idag lämnade jag in min beställning till min studeeeeeentmössa.


FÖR JAG SKA TA STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN (8)

Okej, sen att det är 7 månader, 3 veckor och 2 dagar kvar, det är en annan femma.
Det ska jävlaride bli en ren befrielse. FINALLY!

Nej men okej, nu ska jag hoppa i säng. I need some sleep.
Lång dag imorgon. Lagom såhär 9 timmar i skolan. MMM, prima skinka jappjapp!
Nej men okej, godnatt då!

LOVE.
S.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-10-19 15:22:37

men 7 månader är iiiiiiinte mkt jämfört med.... vad e de, 18 år? :DDD

Postat av: Systern din

Publicerad 2010-10-20 06:47:37

SHIT! jag kommer storlipa när du väl står där. varför blev man en sådan softis?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-20 14:00:34

Ekvationen stämmer, bra jobbar Sofie! ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela