Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2009-12-25 23:07:32 i Vardagar,

GOD JUL PÅ ER KÄRA LÄSARE!

..eller idag kanske jag ska säga god fortsättning?

Well, min julafton var bra igår.
Mysigt och ja, juligt. Även om jag missade delar av Kalle Anka.
Men ja, jag överlevde. Hade Ni en bra dag igår?

Ja, tomten var ju här också (eller tja, jag & Martin agerade inhoppare för tomten hade så mycekt att göra, höhö) och ja, jag fick tåbiljetter, pengar och en klocka. Yesbox, en jättefin vit klocka från mina kära syskon + Kenny.
And I love it.

Idag har varit en riktigt seg dag. Jag sov tre timmar i eftermiddags eftersom jag mådde så pass dåligt (nej jag är inte bakis, för jag är nykterist) men ja, "nu börjar det ordna upp sig". HAHA!

Lite efter nio blev det ett samtal till MartyParty (varav jag ringde det utan att ens märka det 8) ) och ja det blev ett en aning flummigt samtal. Men jag gillar samtal sååee! Har också tittar på Narina som gick på fyran och nu ska jag se färdigt The perfect Man som jag somnade ifrån i eftermiddags. HEHE!

Hoppas att allting är bra med Er i alla fall, och som sagt; God fortsättning!

Love.
S.


Tomteinhopparna agerar modeller. Erkänn att vi är snygga?
(Bild lånad av Desirée Andreasson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela