Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Kristihimmelfärsdagen ska spendas på öhhhhm ett bra sätt?

Publicerad 2009-05-21 13:09:01 i Allmänt,

Godmorgon!
Eller jag borde nog säga godeftermiddag men hehe, mamama väckte mig för sisåhär 40 minuter sedan.
"Sofie, klockan är snart halv ett" "Ojjjjj!!"
Jaja, men så kan det gå om man behöver sova ut. HAHA, hur jävla illa är inte det egentligen?
Söndag-Måndag sov jag 19 timmar pga att jag var sjuk. Måndag-Tisdag sov jag såhär, 9 timmar för att jag var ledig.
Tisdag-Onsdag sov jag typ, 5 timmar för att ja jag kunde inte somna helt enkelt. Och sen så går jag en heldag i skolan på 8 timmar, och så väljer jag att sova 12 timmar natten till idag, för att sova ut? HAHA, det är ju fan stört!
Men ja, vem har påstått att jag är normal alltid? 8) Inte jag i alla fall! (& inte Ola heller för den delen...)
Jaha, okej jag kanske ska berätta vad jag gjort denna veckan, eftersom jag varit jättedålig på att blogga. Förlåt för det!
Men ja, i måndags var jag som sagt sjuk, liksom hej huvudvärk? Usch, jag hatar det! Men ja, tillslut så gick det ju över, och jag kunde skriva färdigt mitt förbaskade manus som skulle lämnas in i måndags. Sen så fick jag veta av My att jag inte behövde komma på tisdagen för det enda dom gjorde då var nationella i MatteA, varav jag redan klarat av den kursen. Tjohooooooooo, jag blev jätteglad. Därför valdes det att spendera tisdagseftermiddagen med Jénsan i Malmö stad där vi fönstershoppade, var hos tandläkaren (Jénsan) & åt glass. Mysigt värre! :D
På tåget hem träffade jag min vän Morgan och ja, vem har värst bonnabränna?MORGAN MORGAN MORGAN!
"Men det blir lätt så om man lirar fotboll". HAHA, hoppas att det gick på bra matchen iaf! (Y)
Och så hände det lite mindre roliga saker på tisdagskvällen, och liksom hjärtat?
Förlåt! Jag vet att jag är.....sämst, och inte så kreativ och så, och liksom, förlåt. I love you!
Sen igår var det skola som vanligt. Inte överdrivet jobbig, för vi hade ingen matte, och jag jobbade knappt på NKn. Sen så var det bara redovisningar på eftermiddagen, varav jag kunde göra ena för jag var inte färdig med mitt PP-arbete till det andra. Men jag förklarade läget för Anna-Lena, vår lärare, så hon fattade. Goodie goodie! Sen så slutade vi vid tio i fyra, då jag och My kilade ner till knutan, och vänta. Trevligt värre!
Hemma var jag vid fem då det var käk, och pappa och min kära bror (som är bäst i världen när man är sjuk!!) var helt speedade för att jag hade fått brev från pliktverket. Jag ska göra lumpen! inte!
Sen igårkväll blev det en runda hem om till systeryster och Kenny då vi fikade på ballerinisar, lite godis och så blev det room service där dom gjorde om Ringo (Ni vet, Ringo som var med i Melodifesitvalen? Som stod mot EMD i kvalet i Leksand?) Det blev ganska så coolt faktikst. Sen när jag kom hem blev det lite datornördande, och lite film och chocklad. Me like!
NU så väntar jag på att Sandra ska höra av sig om hur det blir ikväll, om vi ska hem till Jenny eller inte. Det vore galet roligt i alla fall. Imorgon blir det antagligen en runda till Lund, vilket innebär utredning av saker och ting, och jag vill ha en riktig förklaring. Men ja, vi får la se. Annars åker jag ner i alla fall, och fixar lite annat tjohejsan. Nu så är det i alla fall frukost, men först så tänkte jag langa in lite bilder från i Tisdags, dagen med Jénsan. Hoppas att Ni får en bra tisdag iaf, så ska jag försöka hinna blogga lite till idag.

Love.
S.

 


J; Årets första kulglass! :D
S: HAHAHA (tänker på Liseberg -08)
J & S: HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-05-21 13:25:47

HAHAHA, jag har oxå fått brev från pliktverket xp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela