Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

bloggtorka

Publicerad 2009-10-13 23:35:20 i Vardagar,

Jag tror jag har något som kallas för bloggtorka.
Hoppas att Ni har lite överseende med det.
Men nu när jag endån är här inne kan jag ju slänga iväg ett litet inlägg.

Jag sitter i alla fall med huvudvärk nu, lyssnar på Molly Sandén, och pratar med bästa vän.
Elva dagar kvar, sen ska jag leva loppan i Linköping i tio dagar. I need it, more then ever!

Nu ska jag krypa ner i sängen, läsa några sidor i Twilight (gissar på ett kapitel...) och sen ska jag snarka.

Godnatt!!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-10-15 00:58:19

Wtf?? Hur har min design sett ut innan för er då? Det enda jag ändrade nu var bakgrundsfärgen och headern. Själva det bakom texten har ju varit vitt och texten svart hela tiden??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela