Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Sjuka drömmar

Publicerad 2009-09-19 13:46:54 i Vardagar,

I´m gonna se things eye to eye (8)


Hejhopp på Er!
Sitter här med huvudvärk, men är endån på bra humör. Det är ju heeelg!
Gick och la mig tidigt igår. Min kropp mådde inte bra och inte mitt huvud heller. Så vid tio snåret hade jag däckat!
Vaknade vid elva idag, då det blev frukost. Dock fortfarande med huvudvärk. Jag förstår inte det där med min huvudvärk. Jag har det allt för ofta, och det brukar försvinna när man sover, men inte på mig. Och nej, jag har inte för varmt på rummet, I promise. Ähh, jag ska endån till läkaren nästa vecka så då tar jag upp det också!
Men ja, det jag skulle komma till var att jag drömmde helt sjukt inatt. igen!
Det var tydligen avslut på Rix i Kristianstad. Så var jag där och allting, och Ola skulle spela. Sen så skulle helt plötsligt EMD också spela, och ja, alltså...jag kunde inte gå på spelningen tillslut. För då hade jag missat tåget hem. Vilket jag gjorde i alla fall 8) Och sen mitt i allt, så träffade jag Daniel Radcliff (Ni vet, Harry Potter?) och ja, han var jättetrevlig och kunde gå som en helt vanlig människa på stan. HAHA, helt sjukt! Sen blev Erik arg på mig för att jag sa till honom att han liksom....skulle vila för att jag inte villa att han skulle gå in i väggen eller något eftersom han är så pass bra som han är. "MEN DET VAR JU FLERA VECKOR SEDAN!!!" 
Matte klagade på att min farfar (hur kom han in i bilden?) hade knutit hans slipps för hårt. HAHA, hur har allt det här gått ihopa? Liksom, jag var hemma om en sväng mitt i allting också. Ähh jag förstår det inte riktigt. Jag förstår inte mig & mina sjuka drömmar. Detta är ju endån...en mild variant av vad jag kan drömma. HAHA, jag har drömmt att Morgan har varit vaktmästare i Olas lägenhetshus? Sen så har jag drömmt öhhhm, saker om Matte också. + att jag har drömt att Ola skulle äta kötbullar & prinskorvar hemma hos Jönssons på midsommarafton! HAHA, jag är sjukt!

Nu ska jag nörda vidare på facebook och spela lite farmevill, samtidigt som det får bli dagens riverside avsnitt!
Hoppas att Ni har en bra Lördag!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-09-19 15:24:52

Jag har oxå huvudvärk sjukt ofta, i perioder är det varje dag o: jobbigt .. hehe

& det där med drömmar jaa, Weird! minst sagt, men så underbart det kan va oxå ;)

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-09-19 16:06:21

sv: Alltså, ja jag tror nog på det. som du säger, på något sätt ! man har ju hört så mkt, & konstiga saker händer ibland, så jaa ! För ett tag sen så va vår hund helt konstig här hemma .. han gick runt & tittade upp i taket hela tiden & morrade :o i flera dar .. läskigt. det va som vi fått besök av andar ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela