Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

It´s time for Christmas!

Publicerad 2010-12-22 20:07:31 i Vardagar,

Yesbox, det är tid för att ha jul. På riktigt.
För idag, fick jag jullov. Utan att ens behöva ta mig till skolan....
Eller tja, jag kunde faktiskt inte. Försenade_tåg_skånetrafiken! HIHIHI!
Så jag åkte inte upp till Helsingborg helt enkelt. Utan, jag trallade hem med mina sönderfrusna ben (BOKSTAVLIGT!!!) och åt lite frukost istället. Och tittade på en sjukt random film på lite sådär på förmiddagen.
Den som säger att det visas bra tvprogram då, just tell me när dom visar det...jag undrar!!

Vid 12 snåret begav jag mig ner till Lund för (wow, tåget var bara en halvtimme försenat!! KRYSS I TAKET!!) för att fixa julklappar, och lite så. Hälsade på fint folk på Dressmann också, hoho! Trevliga typer :):):):):)

FÖRESTEN!!
Har jag berätatt för er, mina kära bloggläsare att....jag har fått extrajobb!
Var: DRESSMANN! Så himla kul vill jag då lova. Underskatta aldrig den butiken killar. Och tjejer för den delen. 
It´s awsooooooome! Ni är hjärtligt välkomna till Dressmann på Center Syd i Löddeköpinge. För det är där jag hänger, med världens bästa jobbgäng, världens bästa jobb gäng. That´s just a simple fact! 

Nej men okej, nu är sis och kenny här, så jag får väl hälsa. Sen så blir det duschen, och film.
För imorgon, ska jag träffa världens bästa jobbgäng. TJINGELING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela