Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Daniel Norberg

Publicerad 2010-10-03 21:21:37 i Vardagar,

Hejhopp!
Idol har ju kommit igång nu, och på fredag börjar den första riktiga fredagsfinalen.
Jag gillar startfältet, många duktiga människor. Två kända ansikten för mig, hehe, den ena är Sassa.
Hon går på Skolstaden, dvs samma skolcampus som jag, och henne har jag sett x-antal gånger på skolevenemang. Vilken utstrålning och röst hon har. Jag hoppas att det kommer att gå bra för henne.
Ett annat kännt ansikte är Linda Varg. Nivet att hon var med i Supernatural för x-antal år sedan va?
Det var mitt favoritband, och jag tyckte speciellt att Linda vad ascool. Nivet, på den tiden var det ju Popstars som gällde.....HAHA! I alla fall, de två är lite kända ansikten för mig. Men överlag tycker jag att årets startfält är bra.
Sassa är Sassa, Linda är Vargen, Jay är Jay. Vilken röst!! Och så kommer min favorit då, liksom, Daniel Norberg.
Vilken röst, vilken kille, vilken...musiker. Lite så känner jag! :D Han är då min favorit i höst. Vilken är din?

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2010-10-06 19:19:42

Aaaaa me like the song!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela