Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

A day in bed

Publicerad 2011-04-07 23:51:54 i Vardagar,

Vaknade imorse av att mitt huvud gjorde ont ont ont ont ont och valde att sjukanmäla mig. Somnade om och vaknade lite lätt vid 1 och insåg att jag behövde några timmars sömn till. Pappa kom tydligen in vid 3 (bra att jag har pratat med honom men inte komma ihåg det) och tyckte att jag kanske skulle gå upp och äta i alla fall. Sov dock vidare, och åt min så kallad frukost vid halv 8. 19:30 alltså! Det vill säga att jag har sovit såhär 19 timmar. Jaghatarhuvudvärk! Nu mår jag dock bättre, fast med lite ont i skuldrorna. I vilket fall som, så ska jag snart träffa min kära vän sängen igen. Är fortfarande trött! (WTF tänker Ni, och det gör jag också!)

Jahaja, vad har hänt sedan jag bloggade sist då? Tja, jag har skrivit ett mindre bra matteprov, skrivit ett jävligt bra samhällsprov, jobbat med fina människor på Nova, pratat med fina människor från Lödde, bestämt att bästa vän kommer hit vecka 16 (finast!!) och sen så har jag hämtat ut studentmössan. Katschiiing, så jävla fint det känndes!
Nu är det inte långt kvar. Trotts allt!

Nej men okej, publicera och gå och lägga sig dåva. Det är en ny dag imorgon, som innebär skola och jobb. Fint ska det va. Godnatt dådå!

Love.
S.


Hur den ser ut på, får Ni se den 10:e Juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela