Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

;) :D :)

Publicerad 2011-02-12 01:40:42 i Allmänt,

Helt okej alltså, helt okej. No doubt about it.


Okej, klockan är såhär halv 2 & jag har suttit och kikat på Andra Avenyn & Riverside avsnitt på youtube.
Jissesamalia, så slaviskt jag följde de serierna. Helt sjukt egentligen, för jag kommer ihåg VARJE grej.
Verkligen varje grej. Häromdagen nämndes faktiskt Kim Dahlberg (a.k.a Jonas Bane (eller vadfan, inget a.k.a, han HETER ju Jonas egentligen ) ) på samhällslektionen, när vi pratade om homosexualitet. Han spelade ju bisexuell i serien, och ja det blev ett ämne på lektionen. Det komiska var att det var jag som fick berätta allt för klassen, om hur det egentligen var. Serie_nörd_8-)_!! HAHA! Nej men okej, då säger jag väl godnatt nu dådå.
Imorgon ska jag sova länge. UTAN att klockan ringer! Mhm, skönt eller skönt? S-K-Ö-N-T!!


Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela