Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Om jag hade fått skriva ett brev till Dig

Publicerad 2011-01-24 22:04:10 i Allmänt,

"Kära Gunnar!
Älskade älskade Gunnar. Du har varit min nu i lite mer än ett halvår, och så gör du såhär?
Jag blir orolig i magen, och får lite ont i hjärtat. Det har ju varit Du och jag nu, i över ett halvår.
Du kan inte bara lämna mig såhär. Lämna mig i sticket, med någon annan. It´s you and me baby.
Tänk på de minnen vi har ihopa? Du kan inte bara lämna mig såhär, inte idag. Inte nu. Jag behöver Dig!

Stor kärlek,
Din ägare"




Ungefär så hade det väl sett ut om jag skulle skriva ett brev till min mobiltelefon aka Gunnar.
Det må låta löjligt, men hur beroende är du inte utav en mobiltelefon egentligen? Jag kan ärligt säga,
att utan min mobil känner jag mig naken. Och jag vet, att jag faktiskt inte är ensam om att känna så med en mobiltelefon. Gunnar ligger justnu och försöker få ström i sig, men det går inte så bra. Inga livstecken på två timmar!
Vi får se var det slutar, och jag ska uppdattera er om hur det går. Löjlig_tjej_92. Men då får jag vara det!

Love.

S.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-26 09:42:32

Han verkar vara i akut behov av ett nytt hjärta (batteri)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela