Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Friday I´m in love

Publicerad 2011-03-03 23:50:26 i Musik,

Okej, klockan är kvart i tolv och jag ligger inte i sängen än. Bra Sofie!
En lektion imorgon som gäller och sen blir det Lund och lunch med Jénny, och sen ska jag jobba på Nova också.
Trevligt tycker jag. Vad händer annars i helgen då? Tja, who knows? Jag ska jobba på Söndag i alla fall i Lödde, med David och Victor. Det var längesedan! Annars, får jag se vad som händer. Lite plugg skulle väl vara bra. På tal om plugg, det är fucking 98 dagar kvar till studenten!!!!!! (ibland får man svära, vi snackar student! Happy_tjej!)

Well, slänger in ett klipp på en demo med Daniel Norberg . Nivet, sköningen från Uddevalla från Idol 2010? Ja precis!
Han. Han jobbar i studio atm, och jag tycker det är väääldigt kul med demosar (från alla håll & kanter!)



Nu; Bedtime!
Godnatt!
LOVE.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela