Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Tyler Ward @ Malmö

Publicerad 2012-10-13 20:42:33 i

Inte nog meda att jag hade en FANTASTISK fredag med fina vänner, min Lördag var en liten dream-come-true-day. Då spelade fantastiska Tyler Ward i Malmö. Och med sig från andra sidan Atlanten hade han också Alex G och Epic. 

Jag har varit på många typer utan konserter i mitt liv, i konserthallar, på torg, på lastbilsflak, ja you name it.
Men när Tyler spelade på KB, det var fan den bästa spelningen jag NÅGONSIN varit på.  Mycket av det har med att göra med vilket otroligt talangfull kille han är, och hans fantastiska scenspråk. För INGEN, ingen jag har sett, har haft ett sådant scenspråk som Tyler hade. Han lekte med publiken, fick oss att skratta, sjunga oss hesa och flörta. Det kallar jag, för en riktig konsert, för där var nog ingen som gick där ifrån oberörd. Efter 1,5 timmes konstant sjungande var min hals lite rosslig när jag och Jempa tog tåget hem på kvällen. And that´s the sign of a god koncert! Sök på Tyler Ward på Youtube, så får ni se hela hans resa. Du kommer inte ångra det. I like it!

 
Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela